Login to save

Sinulla ei ole tuotteita ostoskorissasi.

Palautusehdot

Yleiset paluupolitiikat

1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme käynnistääksesi palautusprosessin 14 päivän kuluessa tuote (t) vastaanottamisesta.

2. Huomaa, että hyväksymme tuotteita vain alkuperäisessä kunnossaan, emmekä voi käsitellä tuotteita, jotka palautetaan ilman ennakkotietoamme. Jos haluat palauttaa tilauksen osan tai kaikki sen osat, sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluun osoitteessa Ota yhteyttä ja hankkia "Tuotteen palautus" -lomake, joka tulee olla mukana paketissa.

3. Värivirheet: Jos vastaanotetun tuotteen väri ei vastaa tilaamaasi, olet oikeutettu saamaan täyden hyvityksen.

4. Tämä palautuskäytäntö ei koske liiketoiminnan jälleenmyyjiä. Ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja.

Tuotteitamme koskevat erityiset politiikat

Tilauksen peruutus

Ymmärrämme, että on erittäin tärkeää sitoutua tilaamaan pukeutuminen erityistilaisuuteen, ja peruutuskäytäntömme on muotoiltu tätä ajatellen. On kuitenkin tärkeää huomata, että mekot on tehty tilauksesta. Kun räätälöinti on alkanut, materiaaleja ei voida käyttää uudelleen. Huomaa, että tilauksen tekemisen jälkeen on vielä aikaa muuttaa mieltäsi. Katso yksityiskohdat alla olevasta peruutuskäytännöstämme.

Peruutuskäytäntö

- Tilaukset, jotka peruutetaan 24 tunnin kuluessa maksun vahvistamisesta, saavat täyden hyvityksen.

- Tilaukset, jotka peruutetaan 24–72 tunnin kuluessa maksun vahvistuksesta, saavat osittaisen palautuksen, joka koostuu kokonaiskustannuksista ja 80% tuotteen ostohinnasta.

- Tilaukset, jotka peruutetaan 72–120 tunnin kuluessa maksun vahvistuksesta, saavat osittaisen palautuksen, joka koostuu kokonaiskustannuksista ja 50% tuotteen ostohinnasta.

- Tilaukset, jotka peruutetaan yli 120 tunnin kuluttua maksun vahvistuksesta, saavat vain osittaisen hyvityksen kokonaiskustannuksista.

- Kun tilauksesi on lähetetty, sitä ei voi enää peruuttaa.

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, kirjaudu sisään Omiin tilauksiin, valitse tilauksesi, johon tarvitset apua, ja pyydä peruuttamista.

Korvaus tai palautus

Tyytyväisyys on meille äärimmäisen tärkeää. Paketin saapuessa ehdotetaan, että tarkistat mekon varmistaaksesi, että se on tehty tilauksesi määritysten mukaisesti. Yritä pukeutua niin pian kuin mahdollista muuttamatta, pestävä tai poistamatta tagia. Huomaa, että sinun on otettava yhteyttä meihin palautusprosessin aloittamiseksi.

Jos palautat tai vaihdat mekkoja tai asusteita, varmista, että ne ovat alkuperäisissä olosuhteissaan - virrattomat, pesemättömät, muuttumattomat, vahingoittumattomat, puhtaat, ilman nukkaa ja hiuksia sekä merkinnät ehjät ja kiinnitetyt. Olet vastuussa kaikista palautuskulut.

Vialliset, vaurioituneet tai väärin lähetetyt tuotteet

Sinulla on oikeus saada täysi hyvitys, jos esineesi ovat viallisia, vaurioituneita tai virheellisesti lähetettyjä. Jos uskot, että esineesi ovat vaurioituneet toimituksen aikana, sinun on hankittava toimittajalta todistus vaurioista, jotka tulee sisällyttää palautettuun pakettiin.

Mitoitus- tai asennusasiat

Koska kaikki mekot ovat ommeltuja käsin ja räätälöityjä, valmis puku voi vaihdella suunnilleen yhdellä tuumalla määriteltyjen mittojen kumpaankin suuntaan. Varmistaaksesi, että mekko sopii sinulle täydellisesti, räätälöitämme ovat varanneet ylimääräisen kankaan saumoihin pienten muutosten mahdollistamiseksi.

Koon poikkeama

Jos pukeutumiskoko poikkeaa tilauksen teknisistä vaatimuksista useammalla kuin yhdellä tuumalla, sinua kehotetaan löytämään paikallinen räätäli säätöjen tekemistä varten. Tässä tapauksessa korvaamme sinulle enintään 40% tuotteen ostohinnasta (ilman toimituskuluja). Jos valitset tämän vaihtoehdon, muista pyytää kuitti räätäliltäsi. Palautuspyyntö on toimitettava jäljennös kuitista.

Tuote on tilaamasi koko, mutta ei sovi

Huomaa, että tavaroita, jotka eivät sovi kunnolla, mutta tilaamiesi eritelmien mukaisesti, ei voida palauttaa tai vaihtaa. Valintasi on etsiä paikallinen räätälöintipalvelu omalla kustannuksellasi. Huomaa, että jos tilaustiedot poikkeavat suuresti lopullisesta kokopyynnöstä, koon muuttaminen ei ehkä ole mahdollista.

Värien epäsuhta

Tietokoneen näytön asetukset saattavat muuttaa sivustossa näkyvien kuvien väriä. Vähäinen värivirhe ei välttämättä tarkoita, että mekko on viallinen tai virheellisesti lähetetty. Jos olet kuitenkin varma, että olet saanut tuotteen väärillä väreillä, ota yhteyttä asiakaspalveluun tarkistaaksesi, onko palautus tai palautus mahdollista.

Tuotteet, joita ei voi palauttaa tai vaihtaa

1. Ei palautuksia eikä vaihtoja henkilökohtaisille tuotteille.

2. Ei palautuksia eikä vaihdettavia pilaantuvia tuotteita, korvakoruja (mukaan lukien korvakoruja sisältävät korusarjat) ja henkilökohtaisia hygieniatuotteita (mukaan lukien alusvaatteet jne.) Hygieniasyistä.

VAIHTOPOLITIIKKA

Emme tarjoa vaihtopalvelua millekään tuotteelle tällä hetkellä. Koska kaikki tuotteet tehdään tilauksesta, meillä ei ole valmiita mekkoja tai tuotteita, jotka voidaan toimittaa vastineeksi palautetuille tuotteille. Sinun on palautettava ei-toivotut tavarat (jos ne ovat oikeutettuja palautuskäytäntöä kohti) ja sitten tehtävä uusi tilaus korvaaville tuotteille. Kaikkiin uusiin tilauksiin sovelletaan nykyistä tuotantokautta.

Palautusprosessi

1. Lähetä palautuspyyntö Ota yhteyttä asiakaspalveluun 14 päivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Liitä mukaan selitys ja valokuvat, joissa ilmoitetaan palautuksen syy.

Pidätämme oikeuden olla ottamatta vastaan palautuksia ilman asiakaspalvelun ennakkohyväksyntää.

2. Kun asiakaspalvelumme on hyväksynyt pyyntösi, me toimitamme sinulle palautusosoitteen sekä tuotteen palautuslomakkeen, joka on täytettävä ja sisällytettävä palautukseen. Ole hyvä ja lähetä tuote (tuotteet) paikallisen postitoimiston kautta 3–5 työpäivän sisällä saatuaan palautuslomakkeen. Pidä seurantanumero turvassa.

3. Kaikki palautettavat tuotteet tarkistetaan. Käsittelemme palautuksen, kun olemme vahvistaneet, että tuotteella on mainitsemiasi ongelmia. Kun hyvitys on käsitelty, varojen hyvittäminen tilillesi kestää yleensä 10-15 arkipäivää pankistasi tai maksupalvelustasi riippuen. Pankkisi tai maksupalvelusi voi periä pienen transaktiomaksun.

4. Alkuperäistä lähetysmaksua ja palautuskuluja ei palauteta.

Huomaa: pidätämme oikeuden olla käsittelemättä palautusta, jos palautusta ei hyväksytä.